FAQ i wsparcie - ndc24.pl

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Gips jest materiałem tworzącym bardzo agresywny, drobny pył, który szybko zapycha silnik nawet najstaranniej zaprojektowanych narzędzi. Stanowczo nie zaleca się szlifowania gipsu, o ile w instrukcji obsługi nie podano inaczej. Znacznie skraca to okres trwałości użytkowej narzędzia i powoduje utratę gwarancji.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Smar w młocie obrotowym należy sprawdzać i wymieniać uszczelki co 150 godzin pracy. Czynności te muszą być wykonywane przez uprawnionego serwisanta, który równocześnie sprawdzi stan szczotek i wykona serwisowanie części pneumatycznej. Prosimy przestrzegać wskazówek podanych w instrukcji obsługi.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Ogólne zalecenia dotyczące korzystania z baterii:

  • Zawsze przechowywać je w suchym i chłodnym miejscu.
  • Nie pozostawiać nieużywanych baterii przez dłuższy czas;
  • Unikać wysokiej temperatury i wilgotności;
  • Zaleca się całkowicie naładować baterie po zakupie, po użyciu i przed długim okresem przechowywania

W zależności od typu baterii (ołowiowe, niklowo-kadmowe, litowo-jonowe), stosuje się następujące zalecenia:

  • Baterie ołowiowe należy ładować co najmniej raz na 4 tygodnie: zalecane jest ciągłe ładowanie, ponieważ tego rodzaju ładowarki i baterie zostały odpowiednio do tego zaprojektowane.
  • Baterie niklowo-kadmowe muszą być za każdym razem ładowane całkowicie, aby zapewnić maksymalną trwałość, przede wszystkim w przypadku pierwszych ładowań.
  • Dla optymalnego działania baterie litowo-jonowe wymagają temperatury co najmniej 10°C.
  • Kiedy baterie litowo-jonowe są w pełni naładowane, wyłączyć ładowarkę i wyjąć baterię.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Zużyte baterie można wyrzucać do koszy zbiorczych zapewnionych przez sprzedawcę lub na wysypisko.
Przypominamy, że wrzucanie baterii, nawet zużytych, do ognia jest niebezpieczne.

Zgodnie z prawem europejskim, AEG pomaga chronić środowisko, we współpracy z firmą Screlec specjalizującą się w zbieraniu i recyklingu zużytych baterii i akumulatorów. Prosimy o pomoc w naszych wysiłkach i niewyrzucanie baterii do odpadów komunalnych..

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Ze względów bezpieczeństwa, opalarki AEG są zaprojektowane tak, aby automatycznie wyłączać się w przypadku przegrzania. Ten system, wykorzystując czujnik ciepła, nie dopuszcza do jakiegokolwiek nienormalnego wzrostu temperatury, który mógłby uszkodzić narzędzie. Kiedy dysza znajduje się zbyt blisko powierzchni lub opalarka używana jest przez zbyt długi czas, urządzenie zabezpieczające powoduje wyłączenie. Trzeba poczekać co najmniej 20 minut, przed ponownym włączeniem opalarki, która uruchomi się normalnie.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Sprawdź zasilanie dostępne w gniazdku i stan bezpieczników oraz wyłączników automatycznych. Upewnij się, czy dostępna moc jest taka sama, jak wymagana do pracy urządzenia (patrz instrukcja obsługi). Sprawdź, czy połączenia elektryczne i kabel zasilający są w dobrym stanie i czy nie ma wilgoci. Jeśli nie uda się znaleźć problemu w instalacji elektrycznej, nie otwierać samodzielnie urządzenia: zawieźć je do zatwierdzonego serwisanta w celu sprawdzenia.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Niektóre z naszych urządzeń elektrycznych są wyposażone w urządzenie zabezpieczające. Przeczytaj instrukcję obsługi, aby sprawdzić procedurę uruchomienia

Sprawdź zasilanie dostępne w gniazdku i stan bezpieczników oraz wyłączników automatycznych. Upewnij się, czy dostępna moc jest taka sama, jak wymagana do pracy urządzenia (patrz instrukcja obsługi). Sprawdź, czy połączenia elektryczne i kabel zasilający są w dobrym stanie i czy nie ma wilgoci. Jeśli nie uda się znaleźć problemu w instalacji elektrycznej, nie otwierać samodzielnie urządzenia: zawieźć je do zatwierdzonego serwisanta w celu sprawdzenia.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Urządzenia AEG podlegają 2-LETNIEJ gwarancji od daty zakupu, przy eksploatacji w normalnych warunkach opisanych w instrukcji obsługi

Aby skorzystać z gwarancji, należy przedstawić dowód zakupu, paragon lub fakturę.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Aby skorzystać z gwarancji, należy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą lub jednym z naszych punktów serwisowych, przedstawiając dowód zakupu (paragon lub fakturę) i wszystkie akcesoria.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Przedstawiciel serwisowy przechodzi specjalne szkolenie w zakresie produktów AEG w celu umożliwienia dokonania napraw w możliwie najlepszych warunkach lub wymiany produktów w ramach gwarancji.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Części zamienne są dostępne u naszych przedstawicieli serwisowych na miejscu lub w sprzedaży wysyłkowej.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Zgodnie z prawem europejskim, AEG pomaga chronić środowisko, we współpracy z zatwierdzonymi firmami specjalizującymi się w zbieraniu i recyklingu starych urządzeń elektrycznych. Prosimy o pomoc w naszych wysiłkach i niewyrzucanie urządzeń do odpadów komunalnych.

Zużyte baterie można wyrzucać do koszy zbiorczych zapewnionych przez sprzedawcę lub na wysypisko. Przypominamy, że wrzucanie baterii, nawet zużytych, do ognia jest niebezpieczne.

Czy ta odpowiedź była przydatna ?

Produkt dodano do koszyka
Ilość:
W koszyku znajduje się: 0 prod. W koszyku znajduje się: 0 prod.
Razem:
Kontynuuj zakupy Idź do koszyka

Szukaj

Menu

Koszyk

Brak produktów

0,00 zł Razem

Zobacz koszyk

Zawartość schowka

Brak produktów

» Zobacz schowki

...